čtvrtek 16. července 2009

Kruh (1998)

Ringu
režie: Hideo Nakata
scénář: Hiroshi Takahashi, Kôji Suzuki (kniha)
hrají: Nanako Macušima, Hirojuki Sanada, Miki Nakatani
viděno 16. 7. 2009

Bohužel jsem už natolik ovlivněná všemožnými parodiemi, že ani u tohohle, ani u amerického remaku jsem se ani za mák nebála. Hudba je sice nervydrásající a stejně tak i nehybná a "povýšená" kamera, která se na dění dívá krutě a jízlivě "a já to vím, co se stane, a vy to nevíte a postavy to neví a já z toho tím pádem těžím", ale kvůli znalosti těch parodií už se tím můžu leda bavit. Navíc mi tady přišla docela dost nešťastná volba hlavní představitelky, protože děs jsem jí nedokázala uvěřit ani omylem, spíš mi taky připadala, že se tomu všemu akorát tak směje pod vousy. Takže opět zklamání. Moje pátrání po strašidelném hororu pokračuje.


Žádné komentáře:

Okomentovat