sobota 10. ledna 2015

Smrtonosná past (1988)

Die Hard
režie: John McTiernan
scénář: Steven E. de Souza, Jeb Stuart, Roderick Thorp (kniha)
hrají: Bruce Willis, Bonnie Bedelia, Alan Rickman, Reginald VelJohnson
komentář ze dne 10. 1. 2015

Čím jsem starší, tím absurdnější mi přijdou jakékoliv politické narážky v podobném typu filmů. Sice jsem to myslím špatně formulovala (mám na mysli věty jako "vy Američani jste všichni stejní" i třídní boje a ještě další věci, ale nyní nejsem v ráži, abych to rozvíjela), ale naštěstí na tom nesejde, protože tenhle konkrétní kousek si na tom tolik nezakládá. Johnovu ženu jsem nikdy neměla ráda, ale hlavní je to, že John je unavený a že jeho nožičky krvácí. Často si v rozsáhlejších komplexech představuji, že najednou civilizace zkolabuje a já budu muset prolézt nějakou šachtou a čelit světu jako zvířátko. Inspirací je mi tento film a potom Vetřelci.


Žádné komentáře:

Okomentovat