středa 13. října 2010

Divoká planeta (1973)

La Planète sauvage/Fantastic Planet 
režie: René Laloux 
scénář: Roland Topor, Stefan Wul (kniha) 
hrají: Jean Topart, Hubert de Lapparent, Gérard Hernandez, Miroslav Masopust, Hana Maciuchová, Jorga Kotrbová 
viděno 13. 10. 2010

Zjevení z jiného světa, téměř doslova. Pamatuji si, že už před lety jsem obdivovala tento kolektivní výtrysk fantazie prakticky na hranici závisti, a platí to pořád. Tehdy jsem byla fascinovaná tím, jak to všechno vypadá (koneckonců, promítání bylo v rámci dějin animace jako příklad dokreslovaného papírku). Dneska jsem na film omylem narazila v televizi, tak jsem si ho dala znovu a mnohem víc mě tentokrát zarazilo, o čem to vlastně je! Kam se hrabe jiný nejmenovaný film o velkých modrých ufonech. Ale to srovnání mě napadlo až teď, během sledování jsem na takové blbosti neměla vůbec čas. Tento film si bere celou pozornost. ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat