čtvrtek 20. prosince 2007

Faunův labyrint (2006)

El Laberinto del Fauno/Pan’s Labyrinth
režie, scénář: Guillermo del Toro
hrají: Ivana Baquero, Doug Jones, Sergi López, Ariadna Gil, Maribel Verdú
viděno 20. 12. 2007

"Svět patří těm, kteří ví, kam se dívat." ♥♥♥ Jelikož patřím k té sortě lidí jako dětská hrdinka - tedy k snílkům, kteří "skutečného" života moc neužijí, tento film jsem si užila velmi. Plátno mu neskutečně prospívá, potom mám pocit, že jsem to já, kdo leze ke kořenům starého stromu a tak všelijak podobně. U scény s proslulým pojídačem dětí jsem měla celou dobu vytřeštěné oči, částečně taky proto, že skončila a dál už nic! Jeho potenciál mi přišel značně nevyužitý. Scéna masakru partyzánů mi zase vyrazila dech - to když zraněný voják odstrkoval hlaveň zbraně od svojí hlavy... no síla. Obě představitelky osudových žen v příběhu mi připomínaly pohádkové princezny, tak jak jsem si je představovala jako malá, a představitelka Ofelie opravdu hraje dobře. A tu ukolébavku jsem si pak broukala ještě dlouho.


Žádné komentáře:

Okomentovat